14 Mart 2013 Perşembe

Günlerden Gri

               Her ne kadar bahar gelsin artık güneş görelim diye hayıflansak da, ben hep kış ve geçiş mevsimi insanı olmaktan yanayım ve soğuğa da dayanabilecek güçte hissediyorum kendimi =)
               Şu sıralar el emeği olan her şey dikkatimi çekiyor ve ciddi anlamda saygı duyuyorum. Gardrobumda olmaları da beni çok mutlu ediyor. Çünkü kimsede olmayan parçaların antika bir eserden farkı  olmayacak ileride. Üzerimdeki örgü elbisem yine annem tarafından tamamen doğaçlama olarak ortaya çıktı diyebilirim. İpleri yan yana getirdiğimizde uyumlu olabileceğini pek düşünmüyorduk açıkçası ama ortaya böyle bir elbise çıkınca, rahatlığını da göz önününde bulundurursak vazgeçemeyeceğim parçalar arasında yerini aldı. Elbise üzerine ne giydiğime gelince, yine örgü bir hırka giyiyorum !















Gömlek : Zara
Elbise:  Anne Örgüsü
Ayakkabı: Zara 
Çanta: Bershka




2 yorum:

  1. her zamanki gibi pek şık olmuşsun beybi. öperim =*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ;)
      El örgülerine sardım bu ara :)

      Sil